Servis24.cz & ČS & funkčnost

Servis24.cz & ČS & funkčnostTři položky, které jsem vyjmenoval v nadpisu nikdy nemůžou jít k sobě. Česká spořitelna, a.s. je stejně jako Česká pošta a Česká pojišťovna (proč ta analogie?) mimořádně špatnou a zastaralou bankovní institucí. S Českou spořitelnou nelze podnikat, nelze na ni spoléhat a vůbec ji vlastně nelze brát ani jako vážnějšího konkurenta pro ostatní banky…

Běžný osobní účet (nevím, jak to pojmenovali) mám u ČS už alespoň třetím rokem. Za tu dobu jsem si zvykl na to, že Servis24 (internetové bankovnictví) víceméně pravidelně nefunguje minimálně o některém víkendovém dnu, méně pravidelněji pak i v normální pracovní den. Už jen tato vlastnost vypovídá, že účet u České spořitelny se maximálně nehodí těm, kteří chtějí funkčnost 24 hodin denně a 365 dnů v roce.

Zvykl jsem si také na to, že odchozí i příchozí platby chodí vždy někde na vnějším okraji státem stanovené lhůty, prostě to trvá celou věčnost. Jen snad mezi vlastní ČS to dokáží zpracovat na druhý den ráno (pokud je platba odeslána před 20. hodinou). Zvykl jsem si i na kopec poplatků, u většiny ani netuším, za co jsou. Například výběr z bankomatu mě u studentského účtu stojí 6 Kč (minimálně u ČSOB jsou výběry zcela zdarma). Standardně dodávanou ke studentskému účtu je Visa Electron bez možnosti platby na Internetu – pro tuto funkci musíte navštívit pobočku (minimálně u ČSOB je se studentským dodávána klasická Visa a je s ním možno ihned platit na Internetu).

Nezvykl jsem si ale na jednu věc – nefunkční posílání plateb ze Servisu24. Jednoho dne se tak stalo, že jsem si dobíjel kredit na mobil, dobití proběhlo úspěšně, částka se na telefonu objevila, ale na Servisu24 se neodečetla ani koruna, nic. Vypadalo to, jako by nikdy žádná platba neproběhla. Pak jsem ještě platil na účet (u ČS!). Pár hodin po platbě bylo vše v pořádku, pak ale platba opět zmizela a nikdo ji nikdy neviděl (včetně příjemce). To už se mně opět zvýšil tep na extrémní hodnoty a volal jsem na helpline Servisu24. Za 13 minut hovoru jsem se dozvěděl maximálně to, že chyba není na mé straně a že to mám předat k reklamaci (mimochodem ověřovací procedura je maximálně trapná). Předal jsem to tedy k reklamaci a operátor mně s klidem řekl, že to může trvat několik dnů, extrémní rychlost panečku. Do té doby prý nemám posílat peníze znova, jenže vysvětlete jim, že já si jaksi nemůžu vybírat, kdy to komu pošlu…

Poslal jsem to tedy znova, stejnou částku na stejný účet, opět identický scénář. Několik hodin se platba objevovala i v nezaúčtovaných transakcích, později ale nic, opět jakoby neexistovala. BRAVO ČS! Dnes tak nějak nevím, co mám dělat, na pobočku kvůli jejich chybě rozhodně jezdit nebudu, ať laskavě přijedou oni ke mě :). Zajímavé je, že platby kartou fungují, alespoň se zdá, v pořádku…

Jediné, co z toho pro mě plyne je, že v nejbližší době přecházím k normální bance, která dokáže alespoň odesílat a přijímat platby (zatím se mně jako nejvýhodnější jeví studentské konto u ČSOB)…

<joke>Mimochodem, pokud má někdo zájem o dobití neomezeně velké částky na svůj mobil, pište do komentářů :)</joke>

EDIT: Takže dnes mi přišel dopis s vysvětlením situace. Jedná se o překročení kontokorentu. Teoreticky to může sloužit jako omluva pro ČS, nicméně alespoň nějakou zprávou o tom v Servise24 mohli dát vědět…

Komentářů k příspěvku „Servis24.cz & ČS & funkčnost“: 2


  1. 1 Koki

    Chci kredit do mobilu 😉
    Jinak CSOB je momentalne asi nejlepsi co si muze student poridit, taky do toho jdu a kamarad, co to ma, si vubec nestezuje.

  2. 2 Moss

    Wow, skoro moje slova 🙂
    Tupci na infolinkách, někdy mi přijde jako by měl každej svojí databázi,( úplně jinou), drzí to svět neviděl, v servisu24 podle mě vydávají zaměstnancům recepty na tupost. Platby v rámci ČR na ucty do jinejch bank přijdou se štěstím do 3,4 pracovních dnů, a je-li mězi nima víkend, tak je lepší to dojet zaplatit přes půl republiky osobně. Kdybych měl platit výkupný a dali mi na to tejden, tak bych radši bězel rychle založit účet do jiný banky, fakt.

Přidat komentář

Poznámka: Provozovatel této stránky nenese odpovědnost za obsah komentářů. Odesláním komentáře se jeho autor dobrovolně vzdává nároku na honorář za obsah komentáře.